Bu Blogda Ara

14 Nisan 2008 Pazartesi

HARİKA BEYAZ KOMAR ÇİÇEKLERİh

Yangını ucuz bir şekilde atlaktıktan snora 4 gün ayrı kaldığım doğaya yeniden kavuştum.Yapacak o kadar çok iş var ki inanın akşam nasıl oldu gün nasıl bitti anlamıyorum, keşke gece olmasa hep gündüz olsa da işleri yetiştirebilsem.Arıların yakın bir yerinde mevcut olan beyaz komar çiçeklerini büyük bir mutluluk içerisinde izledim ve sizlerle paylaşmak için resmettim.
Bu çiçeğiin rengi genel olarak mordur.Ama resimde de görüldüğü gibi arada sırada beyazlarına da rastlanıyor.Ben bu beyazları çok sevdiiğim için korumaya aldım çoğaltmaya çalışıyorum.Tahmin ediyorum ki bu çiçeğin kristal gibi balı olur :)
İkisi bir arada.
Arılar bunları daha çok severek ziyaret ediyor.Ben bu beyazını çok seviyorum. Sevmekte de haksız değilim doğrusu.Bunu çok sevdiğim saydığım bir abime 'Selehattın Güney' Başkanıma armağan ediyorum ;) Bu tip görüntüleri benden hep istiyor.Şahsen kendisine de atabilirdim ama buradan paylaşmak istedim.Selehattın Abi'nin kalbi de bu çiçekler gibi çok temiz ve doğal bence he rkes tarafından aldığı değeri fazlasıyla hak ediyor.
Resimdeki aıralr 9 adetli bir sehpa üzerinde bulunan asıl çoğunluğunun bulunduğu arılarımın üst rarafında ol dukları için onları sık sık görüntülüyorum.Onlar orayı çok seviyor.Keyif sesleri çok ötelerden dahi duyuluyor:)
Ağaçlar iyice yeşillendi.Bu yıl bizde mevsim erken geliyor.Deneyimlerim bana hep şunu söylüyor: Erken gelen mevsim pek randumanlı olmaz, ama inşallah ben yanılıyorumdur.
Arılar tamamen gelişti.Sezona bomba gibi hazırlar.Bu aralar kat atma işlemleriyle meşgulum.
Ve ben bunları gördükçe tarif edilemez bir keyif duyuyorum.Kayısıların gelişimlerini devamlı burada paylaşacağım taki onları yiyene kadar :)
Hehr gün biraz daha büyüyorlar.Bu gidişle 20 gün sonra yerim ben onları :)
İşlerin yoğunluğu nedeniyle gündüz yapamadığım işleri akşam saatlerine yapmak üzere ertelediğim de oluyor.
Çerçeveleri delip telleyip mumlarını takarak ertesi güne hazır mataryel haline getiriyorum.Bu da o iş yoğunluğu arasında bu işlerle uğraşma zaman kaybını ortadan kaldırmış oluyorum.

3 yorum:

Ballı Baba dedi ki...

Değerli kardeşim, bu kaçıncı kez oldu bana hitaben yazıyorsun... Bunlara layıkmıyım bilmem ama o zengin kalbine göre Allah'da sana versin diye duacıyım. İnanki çok duygulandım inşallah bunlara layık olurum, çok sağol...Ne diyeyimki. İyiki varsınız.

Taşkın ÖZŞAHİN dedi ki...

arıcılığı ilk öğrendiğim
rizeli abim şöyle
demişti
kumar çiçeği açtımı haklıymış
başarılar

Taşkın ÖZŞAHİN dedi ki...

arıcılığı ilk öğrendiğim
rizeli abim şöyle
demişti
kumar çiçeği açtımı ham çerçeveyi arıya vereceksin derdi
çok haklıymış
başarılar