Bu Blogda Ara

10 Mart 2011 Perşembe

MİSAFİRLERİMİZ VE MEVSİMSEL PAYLAŞIMLAR;

Bu haberimizi aslında bundan 10 gün önce paylaşacaktık! fakat bloglara uygulanan yasak buna engel oldu,bloglar açıldımı?;Henüz herkes giremiyor biz bağlantı ayarlarımızı değiştirip bu şekildede olsa 4 senedir yürüttüğümüz paylaşım işini sekteye uğratmadan devam ediyoruz'yıkılmadık ayaktayız'misali.
Sevgili YEFTİN KOVANCI diye tanıdığımız Adem YAMAK eşi ve oğluyla misafirimiz oldu resimde solda Adem YAMAK ortada Rize Pazar'da görev yapan ademin komşusu Polis memuru Halil IHLAMUR ve bandeniz.Adem bir tane el emeği göz nuru açkı tahtası yapıp getirdi hediye için teşekkürler . Köyümüzün önündeki dağların kardurumu. Adem YAMAK Memleketim Çayeli'nin en meşur yemeklerinden olan kuru fasülyenin evimizdeki versiyonu. Bu fasülye dir nedir demeyin . bizim burda çok değişik bir lezzettte sunuluyor,tatmak isteşyen yanıma gelmeli kargoyla gönderilmiyor,yinede sizinle yediğim bu tabak çok güzeldi. Ballı babalar bir ay önce böyleydi ama bir aydırda hava hep yağışlı ve kapalı gidiyor ,havanın bu şekilde olması beni hiç düşündürmüyor ,yıllar sonra bütün çiçekler tam takviminde açacak gibi duruyor. Benim köydeki ahşap sarayım diyeyim,balkonunu süsleyen olmazssa olmazlarımız arılar,bu balkonda biraz zor hareket ediyorum ama burada çok güzel arı yetiştiriyorum:) Enteresan değilmi!!Hem çiçek var hemde şaftali,bir beyaz şeftali cinsi. Adem YAMAK gelirken bana 3 adet kendi projesi olan elek telli polen tuzaklı seyyar altlıklardan getirdi kendisine teşekkür ediyoruz.Hepsini rutubete karşı ahşap koruyucuyla boyadım. Seyyar altlığın üzerinede herhangi bir ballığı koyuğunuz zaman kovan tamamlanmış oluyor. İçerden görünüm. Seyyar altlığın komple görünümü.Ademin yaptığı bu altlıklar benden tam not aldı eline sağlık diyoruz. Burada sevgili dostum Vecdi KÜÇÜKYILMAZ abinin bana geçen sene gönderdiği bir sürü meyve fidanından biri olan kaysı ağacını görüyorsunuz ,çok iyi uyum sağlamış. Yine bizim kır menekşelerimiz açıyorlar arılar bunlara konduğunu görüyoruz. Kış budaması yapılmış kendime ait kivi ağacı. menekşe. Bude ebrulu gül.

4 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Sayın Arıcı herşey çok güzel,benim anlayamadığım açkı tahtası dediğiniz olay nedir,onun açılımı nedir?Dileklerinize bende katılıyorum,ümidimiz odurki baharda herşey zamanında çiçek açacak ve verimli olacaktır,en derin sevgi ve saygılarımla.

mahmudiyearicilik dedi ki...

Dosluğunuz daim olsun. Ebrulu gül süper.
Saygılar

Unknown dedi ki...

bünyamin abi teşekkürler,erulu gül gerçekten süper,erkenci olmasıda enteresan,biraz üretip her tarafa ekmeyi düşünüyorum.


İlhami abi açkı tahtası açılımı;abi üzerinde gözleme,lahmacun v.s. gibi hamur işlerinin yapılıp açıldığı ahşap malzeme diyelim,saygılar.

adem yamak dedi ki...

Salih abi tel altlıkları güle güle kullan.Merak etme kuru fasulye yemeye kısmetse yaza gelecez.Bol ballı sezon dilerim.