22 Kasım 2008 Cumartesi

BU GÜN YAŞANAN GÜZEL ŞEYLER

Bu gün inanırmısınız hava yazdan kalma bir gün gibiydi ::))

 Türkiyemizin birçok yöresinde fırtına toz kopartırken bizim buralar çok sakin,adeta yaprak sallanmıyordu.Bende bunu fırsat bilip hanımla beraber atladık doğru köye ,köyümüz merkeze (çayeline)7 km.uzaklıkta yanı uzak sayılmaz zırt pır gidip gelebiliyoruz gördüğünüz resmi çekerken bu kadar güzel gelmemişti harika bir sonbahar portresi diyebiliriz ve paylaşmak istedim.

hurmalar olgunlaştı yaprak döktüler meyvelerini bizlere böyle daha güzel göstermekte.

bu arının önünde bir kavga vardı bir telaş bir iki foto aldım ama asıl teror estiren eşek arısını kavga anını göremedik maalesef

aradan 10 dakka geçmişti ve terorist eşek arısı sürklase edilip bu hale getirilmişti bu zamanda bu yabanilerin yaşamını sürdürmeleri havaların iyi gitmesinden olsa gerek::))

öğlende mangal başı yaptık tabiiki ,yani anlıyacağınız hanımla beraber mangalın tadını çıtarttık.

Ben bugün yaptığım kontrollerde bu ve bunun gibi kolonilere rastladım anası yeni bir koloni ve hava çok iyi vede çay çiçeğinin sunduğu nektar ve polende olunca bazı kolonilerim bu durumda bende bunlara inadına besleme yapıyorum vede çok faydalı olduğunu söyleyebilirim,zira benim arılarım bu kışa her zamandan daha az mevcütla girmekte.

4 yorum:

ALİ TÜRK dedi ki...

Salih abi bir gariplik var bu mevsimde kafkasa yavru yaptırmak çok zordur,birde bir ara bir şeyler tartıştık,tartışmada Türkiyede kafkas yok diyenler vardı.Bu arılardamı bozuldu acaba.Bende Artvinden gelen bir tane kaldı,pürenden bu tarafa verdiğim yavrulu çıta sayısı 4.Kendisi yapmıyor,bende bakıyorum fazla işçilik isteyen yavrulu çıta buldummu kafkasa veriyorum nasılsa yatıyor bunlara baksın diye.Bir yerde bir gariplik var,mevsim degişsede kafkas genetik olarak buna uymaması lazım bence.

salih arıcı dedi ki...

Aliciğim gariplik var diye bende paylaştım,ama bu arılar benim saf kafkas yumurtasından ürettiğim arı ırkları ,özelliğinden fazla bir şey kaybetmesede bu ırk yavru konusunda saf kafkastan daha verimli diyebilirim.
Birde bu arılar anaları daha 2 aylık hızlarını daha alamamışlar,besleme vede iyi iklim şartlarınıda koydunuzmu yanına 2009 da ben bu arılara güveniyorum diyebilirim,selam ve saygılarımla.

erbabarici dedi ki...

maşallah herşey yolunda herhalde afiyet olsun başarılar.

muhammet berat dedi ki...

izim hayatımızda nehirler vardır, köpüklerinde umutlarımızı yüzdürdüğümüz ve bizim ömrümüzde güzel insanlar vardır, görünmeyince ölesiye özlediğimiz Bayramın Kutlu Olsun

♥ Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun.Sevdiklerin hep yanında olsun, yüzün ve gülün hiç solmasın Bayramın Kutlu Olsun
ben berat