Bu Blogda Ara

17 Şubat 2008 Pazar

.......

Adamın biri her zamanki gibi berberine tıraş olmaya gitmiş.Berberle farklı konularda konuşurlarmış.Konuda en son allah'tan bahsetmişler. _Hımm.Adamım ben senin anlattığın gibi allah'ın varlığına inanmıyorum. _Neden? _'Çık dışarıya görürsün.Allah olsa bunca millette sıkıntı, keder, hastalık, bunca yetim çocuk dışarıda olur mu?İzin vermezdi.'demiş. Adam düşünmüş yanlış birşey konuşulmasın diye susar ve tıraşı bittikten sonra çıkar.Cadde de saçı sakalı uzun bir ihtiyar görür ve herhalde uzun zamandır tıraş olmamış diye düşünmüş.Hemen berbere geri dönmüş.Berbere: _Bu dünyada hiç berber yok.Olsa saçı uzun birini tıraş ederdi demiş.Berber: _'Berber benim.'demiş.'Eğer adam benim yanıma gelmezse ben nasıl tıraş ederim?' demiş. _'işte püf noktası budur.Sen allah'a yaklaşmazsan sonu böyle acı kederli olur.' demiş.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

bu kadar güzel cevap olabilirdi doğrusu ..

Adsız dedi ki...

çok güzel bir anlatım paylaştığın için saol amca...