Bu Blogda Ara

11 Şubat 2008 Pazartesi

İSTANBUL'DA BULUŞMA..

Herkez bir arada değildi tabi imkanlar el vermedi ama olanlar da yeterliydi benim için.Gönül isterdi ki hepbirlikte olalım ama olmadı inşallah daha sonra nasip olur.Oktay ERDEM,Salih ARICI(yani ben:)),Tuncay ERDEM(kaptan),Çaykaralı Hacı Amca(adını bilmiyorum vallahi),Asım KADIOĞLU katılımcılar resimde de göründüğü gibi bunlardan ibaretti.Gerçekten çok güzel şeyler paylaştık ve çok lezzetli bir muhabbet tutturduk.Şunu da söylemeden geçemeyeceğim: Yenidoğan'a giderken daha önce internetten tanıştığımız daha fazla arkadaşı göreceğimi tahmin ediyordum ama malesef gelememişler(Ali Türk,Doktor Bey ve diğerlerini de görmeyi gerçekten çok arzu ediyordum inşallah birgün nasip olur o tatlı sohpeti onlarla da yaparız.

1 yorum:

£ren Arıcı..! dedi ki...

amcam her yerde galatasaray'lı olduğunu belli eder :D :D