Bu Blogda Ara

12 Aralık 2008 Cuma

ASKERLERİMİZİ UĞURLUYORUZ

Aralık 2008 celp dönemine ait ÇAYELİ 'li askerlerimizi çoşku ve bir okadarda hüzünle yolcu ediyoruz,bu dönem bizim komşumuzun oğlu UĞUR SARI yıda şen şakrak bir biçimde yolcu ettik arkadaşları tarafından atılıp kapılmasını görüyorsunuz. Çocuklar uğuru bu şekilde 5 sefer havaya atıp tuttular her seferinde yureğimiz ağzımıza gelmedi değil.:) ve uğur yeğenim son pozlarını verirken. her ne kadar uğur ağlama desekte çocuk ağlıyarak gitti bizide duygulandırdı. Uğurun askerliği zor bir askerlik Manisa Kırkağaç jandarma komando allah yolunu açık etsin ,allah sana kolaylıklar versin uğur yeğenim,güle güle.

8 yorum:

Sabale dedi ki...

eso es turkey ?
hace mucho frio parece
http://www.sabaleplus.blogspot.com

Ballı Baba dedi ki...

Allah sizin ve tüm askerlerimizi sağ salim evlerine dönmelerini nasip eylesin. Allah kavuştursun...

Hayyam dedi ki...

Uğur lar var olacak hep.Bu ülkenin gerçek aslanları.Allah yardımcıları olsun

Unknown dedi ki...

Salih abi Uğur`a hayırlı teskereler dilerim sizede Allah kavuştursun.

muhammet berat dedi ki...

ACI CEKMEK OZGURLUKSE, OZGURUZ IKIMIZDE, O YUVASIZ CALIKUSU, BEN ISE KAFESTE KANARYA... HASRETINDEN OLSEM, KAPINI CALAN OLMAZDIM, BIR.. askerliktir ben bunu uğur abiye yazdım salih dayı

arıbeyi dedi ki...

Salih Bey haberin ve resimlerin çok sıcak ve de çok içtendi. Duygularımızı kabarttı.Oradaki çoşkunuza gönülden ortak olduk.
Hatta resimlerin birini sitenden alıp , bir şiirime ekleyip yayınladım.Adresi aşağıda.
http://www.edebiyatdefteri.com/siir/175336/kurbanlarin-ardindan

Uğur'unuzun şahsında tüm koçyiğitlere hayırlı askerlikler ve hayırlı teskereler dilerim.
SAYGILARIMLA.

Unknown dedi ki...

hüseyin abi bu resimler zaten paylaşmak için,ilginize teşekkür ederim,fakat ben bu adresten siteye ulaşamadım yardımcı olursan sevinirim,saygılar.

arıbeyi dedi ki...

Salih Bey;
aşagıdaki adresten rahat ulaşacagını sanıyorum.
http://www.edebiyatdefteri.com/profil/26214/aribeyi.html

Veya
www.edebiyatdefteri.com
adresinden arıbeyi ismiyle şair arama bölümünden ulaşabilirsiniz sayfama.
SAYGILARIMLA.