Bu Blogda Ara

29 Aralık 2008 Pazartesi

RİZE KIŞA MERHABA DEDİ...

29 Aralık yani bu gün kar yağışı benim köyüm olan yerde etkili olmaya başladı,bazı aksaklıkları gidermek için daha fazla yağmadan bu gün köyün yolunu tuttuk,çıkarız diye hiç sanmıyordum ama benim eşek zorda olsa rampaları çıkıp bu işi başardı. köydeki ahşap evimizin olduğu yere kadar arabayı götürmedik;fazla yağıp gerisin geri çıkmada zorluk yaşamamak için arbayı tepe üstünde bıraktık,süperde kar yağıyor ha.:) Tabii ilk önce arılara gittim bir kısmını telle bağlamamıştım ,eğer bağlamasanız nemi olur;bizim burda 1 metre kadar yağıyor yağınca mübarek ,bu kalınlıktaki kar kovanları devirebiliyor onun için sıkıca bağlamak gerekiyor,bende öyle yaptım,zaten gelmemin birinci sebebide bu durumdu. Ahşap evimizin balkonundaki arılarımız diğerlerine göre daha şanslı. Burada gözüme çattı;arılığın önündeki hurma ağacı onu toplamadık kuşlarda bu havada bir şey yesin diye:) İnanınki öyle sakin ,öyle güzelyağıyorki sinema izler gibi seyretmeye değer,zaten sobayı hemen yaktık ve pencereden bir süre bu güzel doğa olayını seyrettik ve şükrettik tabiiki.
 Beni bu güzel havalar mahvetti, 
Böyle havada istifa ettim 
Evkaftaki memuriyetimden. 
Tütüne böyle havada alıştım, 
Böyle havada aşık oldum; 
Eve ekmekle tuz götürmeyi 
Böyle havalarda unuttum; 
Şiir yazma hastalığım 
Hep böyle havalarda nüksetti; 
Beni bu güzel havalar mahvetti.
     ORHAN VELİ
Resimdeki dikkate değer olay 3 adet arı için yaptığım sehpa ve üzerindeki arılar. not:fotoğraf makinemi almaya unuttuğum için bu resimler ve videoyu cep telefonumla çektim.

3 yorum:

Ballı Baba dedi ki...

Yaptın yapacağını yine. Bana inatmı bu fotolar, Allah sana uzun ve sağlıklı ömür versin.
Sayende gezmiş kadar oldum, İYİKİ VARSIN...

Unknown dedi ki...

Başkanım nasıl istersen öyle olsun,maksat muhabbet olsun;Ne güzelki sende varsın:):)

İlhami Uyar dedi ki...

Salih bey karlı havada gezmek.karın üzerinde yürümek çok zevkli bir olay,gözünüzüngörebildiği yerler bembeyaz,bu güzelliklerinde tadını çıkarmak lazım.,