Bu Blogda Ara

21 Mart 2008 Cuma

İLKBAHAR GELDİ İŞTE ÇİÇEKLER

İsmini kesin bilmiyorum ama duruşu harika.
Bu çiçek bizim rizenen yeşil kır yoncası.
Karayemiş çiçekleri iyice uzadı bir haftaya kalmaz onlarda açarda havalar iyi giderse bizim arılar depara kalkar herhalde.
Bizim yerli çiçeklerden yabanı menekşe.Asıl adı çuha olan bu çiçeğin ana vatanı Rizedir...
Resimde görünen bir armut ağacı ,sanki oğul varmış gibiydi .Arılar bayağı saldırmış.
Bu bir defne,arıyla bir bütün olmuş ...
Erikte arının duruşu
şeftali çiçeği ve arı.
Beyaz şeftali buda benim köyde bahçeden.
Şeftali ağacı.
Bu mevsimde ormanda bol miktarda olan bi bitki ama ismini bende bilmiyorum.
Yine oca açan bi çiçekrmanda bol.

1 yorum:

Taşkın ÖZŞAHİN dedi ki...

salih bey
bu çiçekleri görünce bana bişeyler oluyor
çoştum gene
manzara güzel
aman balı doldurmaya bak bu yıl
başarılar